Torstaista tuli taas välipäivä. Perjantaina tokoiltiin Katin kanssa Tallilla. Luu teki kahdessa osassa kaikkia liikkeitä.

Ruudussa palkkasin merkillä pysymistä, mutta nyt ilman ylimääräisiä häiriöitä. Oli jännittynyt, mutta ei tainnut juuri nykiä tai muuta. Lopulta lähetin ruutuun ja lähti TAAS aivan takki auki kaahottamaan kentän keskustaa kohti...! En ymmärrä, mistä tämä on yhtäkkiä tullut, mutta on tehnyt saman aiemminkin. Ja nimenomaan tuohon samaan suuntaan. Uusinnalla onnistui kyllä, vaikka en käynyt näyttämässä ruutua tai mitään. Oli just ja just sisällä. Palkkasin loppukävelyssä pysymisestä.

Seuraamista liikkuroituna, palkkailin välillä. Merkin kohdalla kun tehtiin käännöstä, tiputti kontaktia. Muuten taisi olla aika ok, ja tuntui loppua kohti paremmalta.

Luoksetulon osia. Ensin stoppi takapalkalla. Tuli aluksi huonosti ja menin vielä pysäyttämään, jolloin pysähtyikin löysästi. Yksi suora väliin, tuli paremmin. Sitten uusi stoppi ja takapalkka sekä stoppi ja lähdöstä vauhtipalkka. Loppuja vielä namipalkalla.

Tunnarissa tilattiin vaihteeksi vaikea. Kati laittoi kapulat rivimäiseen kasaan. Oma piti kaivella väärien alta, mutta Luu teki sen tosi siististi. Hyvä Luu!

Tokalla kiekalla kaukoja pitkästä aikaa jalkapuulla. Teki ihan hyvin, ei kuulemma yrittänytkään liikuttaa.

Hyppynouto liikkuroinnilla, palkka ennen noutoa. Alussa vähän valui... Mutta palautus oli kiva.

Ohjatussa palautukset taas kapulalla pysäytyksellä. Nyt sattui pysähtymään kapulan taakse, joten nostot ihan nätit. Tosin oikealla annoin pysäytyskäskyn ennen kapulaa ja Luu pysähtyi n. kolme metriä kapulan jälkeen. Kertonee riittävästi vauhdista ja asenteesta, millä se kapulalle menee.

Idarissa edelleen seuraamisteemaa. Mentiin zetaa edestakaisin ja tein asennot kertaalleen. Tai istumisen kahdesti, kun jäi ensin seisomaan... Kulmat on edelleen kökköjä, en osaa kävellä niitä itsekään :p

Mutta ihmeen hyvin sujui siihen nähden, että oli kuitenkin perjantai 13. päivä. Ehkä olin käyttänyt huonon karman jo aamulla, kun olin ajaa vajaan 10 kilsan matkalla kaksi kolaria.