Vielä tunnelmia taannoisesta Keuruun markkinoiden näytöksestä. Kuvaaja on Pinja Nieminen. Kaikki kuvat löytyvät täältä.

Merkki kumoon!
Hyvin meni, läpyt sille. Melkein osuu...



Onnistunut leijeröinti :)

Lentokorkeutta voisi vähän laskea...

Nipsun kanssa lähdössä.

Nipsu menee... (Huom. ohjaajan kengänkärki.)

...ja menee...

...ja menee...

...ja kysyy vasta maalissa, että "Mihin sää oikein jäit?!"
Leena Partanen taas otti Tending-leirillä hienoja aksakuvia. Ne löytyvät täältä.

Ehtiikö persjättöön?

Samaan suuntaan menossa...

Ja kita auki...

Mihissi?!






Kommentit