Viikonloppu kului treenailujen suhteen ihan laiskotellessa. Taas! Oli valkkuryhmän pizza-iltaa ja muuta.

Sunnuntaina olin epiksissä talkoilemassa ja koirat tietty mukana. Toiveena oli päästä irrottautumaan hommista iltapäivän puolella ja osallistua jo perinteisesti putkikisaan. Väkeä olikin ihan riittävästi, mutta ei kuitenkaan lopulta voitu osallistua. Ilmoittautumisten vastaanotto oli lopetettu kahdeltatoista ja joku (kanssakisaaja?) oli sitten tarkkana huomannut Luun nimen ilmestyneen lähtölistaan vasta tämän jälkeen ja mennyt protestoimaan. Ei sopinut moinen! Olin siis kyllä ollut paikalla aamukymmenestä lähtien, mutta en tajunnut hoitaa tätä tärkeää paperityötä jo silloin. No, hain rahani takaisin ja menin radan lopuksi kisan ulkopuolella. Olisin voinut sen seitsemän euroa seuran kassaan pistää, mutta ei sitten väkisin ;)

Mikähän riemu siitä olisi revennyt, jos oltaisiin päästy ihan "kisaamaan" ja joku olisi kuullut, että radat olivat minun suunnittelemani? :D Tehtiin siis Sannan kanssa tuomarointi yhteistyönä niin, että minä olin piirtänyt radat ja Sanna jakoi tuomiot. Putkikisan ratamestaroinnin värväsin jo Markelle, jolloin profiili olisi tietenkin eronnut jonkin verran omista ajatuksistani. Nyt olin kuitenkin säätämässä linjoja kohdilleen ihan itse, ja yllättävän hyvin onnistuin säätämäänkin. Ainahan sitä rataa tulee ajateltua siltä kannalta, että voisiko siitä selviytyä itse. Rata oli aika helppo, pelkillä putkiin lähetyksillä pääsi pitkälle. Luu tuli tuttuun tapaan parista hypystä ohi, mutta muuten päästiin rata läpi ihan ehjästi.

Muuten ei tehty koko viikonloppuna mitään sisäkaukoja kummempaa. Ihan rennosti bordercolliekin näyttää sopeutuvan, nytkin vetää sikeitä. Tuitusta puhumattakaan ;) Tuossa ne nukkuvat samalla lampaantaljalla <3