Luun aksatreenit, kivaa! :)

(Huom. positiivinen ajattelu.)

Tehtiin jotain Mouhikselta lainattua, jossa piti tehdä saksalaisia. Marke kyllä sanoi heti alkuun, että mä saan tehdä Luun kanssa vapaavalintaiset ohjaukset, ettei tarvitse menettää hermoja :D Tein kuitenkin ne saksalaiset. Ne kyllä on ihan ok Luun kanssa, itse en vaan aina osaa liikkua. Maksin kanssa sentään on vähän enemmän aikaa, mutta silti olin välillä vähän myöhässä. Ja kun on koira, joka ei todellakaan varo tai väistä edessä olevaa ohjaajaa, niin riski myöhässä olemiseen on vähän pelottavaa.

Kerran Luu leiskautti mun edestä siivekkeen ja mun välistä, kun en ihan ehtinyt siivekkeen ohi. Ehdin väistää sen verran, ettei tullut kolaria. Se oli semmoinen kohta, jossa koira oli edellä ja ajautui liikkeen suunnalla takaakiertoon. Saksalaiseen tuli siis vähän kiire. Niissä, jossa olin hypyllä ennen koiraa törkkäisemässä, ehdin sentään jotenkin. Lopussa olisi ollut paikka kahdelle peräkkäiselle saksalaiselle, mutta siihen ei ollut mitään jakoja ehtiä. Hypyillä oli sen verran sivuetäisyyttä, että koira ehti väkisin edelle. Loppu meni kuitenkin tosi hyvin poispäinkäännöksellä.

Yksi twistikin piti tehdä, ja tein! Eikä tippunut rima! En tosin peruuttanut siinä kovin voimakkaasti. Eka rata pätkäistiinkin sen palkkaukseen. Päällejuoksut olivat ok. Samoin poispäinkäännös kepeille jyrkkään umpikulmaan. Ja back lap, joka on kyllä siirtynyt ihan mun mukavuusalueelle, varsinkin Luun kanssa :)

Treenin alussa päästiin ihan hyviä pätkiä ja rimat pysyi. Sitten mentiin uudestaan, kun oli vielä pari minuuttia aikaa ja rimat alkoivat lentää... Ois ehkä kannattanut tehdä enää vaikka vaan puomia :D (Sitä tein kyllä sitten vielä ihan loppuun.)