Käytiin tekemässä Luun kanssa kiva pieni tokotreeni. Ensin vähän seuraamisjuttuja. Tuntui ihan yllättävän hyvältä! Tein pari selkeästi pidempää pätkää, eikä homma alkanut hajota, vaan seuraaminen muuttui itse asiassa paremmaksi. Ekat askeleet Luu painoi ja poikitti aika rankasti, mutta tasaantui matkan myötä. Asenteesta tykkäsin :)

Väliin namihommina maahanmenoja. Pääasiassa maahanmeno"leikkinä" (=maahanmeno -> namin heitto -> uusi maahanmeno) ja peruutellen. Koitin myös Luun ollessa suunnilleen vierellä, mutta siitä ei tullut vielä mitään.

Sitten muutama eteentulo kierron kautta. Jäi taas kilsan päähän. Autoin omalla liikkeellä, mutta sitten tein niin, että jäin vaan odottamaan, kun Luu istui liian kauas. Korjasikin pian asennon lähemmäksi! Sen jälkeen saatiin yksi kerrasta onnistunut toisto. Vähän vinoon se jää herkästi, mutta jos nyt yksi asia kerrallaan.

Omaa piiloteltiin pari kertaa nurtsiin. Etsiminen näytti ihan hyvältä, mutta tuonnin kanssa säädettiin. Luu ei nostaisi kapulaa edes suuhun, vaan heti löydettyään tulee kyttäämään palkkaa. Nyt houkuttelin sen tuomaan kapulan mulle käteen asti. Oli vähän haastavaa, mutta en mä tiedä, mitä sen kanssa kannattaisi tehdä...? Olen muuten jostain syystä ottanut käyttöön käskyn "Oma", vaikka Tuitulla on "Etsi". Olen yrittänyt suosia oman yksinkertaisuuteni takia samoja käskyjä, mutta otettakoon tämä minulle haasteena ;)

Lopppuun vielä vähän riekkumista ja jalkkismaalin kiertämistä.